Odp: Kto ręcznie zmieniał napięcie na Celku 2 ???

Autor: Straits (straits_at_go2.pl)
Data: Tue 18 Dec 2001 - 21:59:39 MET

> bardzo
>
> Bez peltira to nie radze ;-)

Mam przygotowane chłodzenie wodą...

> http://www.4max.com.pl/napCPU.htm

Byłem - i... nic nie rozumiem, pozatym ten tekst, to nie tekst tego kolesia,
tylko tłumaczenie... i to nie dokładne... np. nie ma mowy w tekście o nóżce
VID3, przy 1.65V jest ona podłączona do VCC, a powyżej (1.65V do 2.0V) jest
niepodłączona... i co ja niby mam zrobić ... obciąć ??? Czy zaizolować ?

> IMO lepiej kupic przejscowke z regulacja napiecia 40-50zl.

Powiedz gdzie i biorę w ciemno ! Szukałem wszędzie... nawet na Allegro...