Re: lamerski problem

Autor: Artur Malkiewicz (artur_malk_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 18 Dec 2001 - 20:43:50 MET

Użytkownik "Artur14" <artur.and_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Czasami w faq pojawiają się programy,napisane w notatniku.Jak je uuchomić?
> Zmiana rozserzenia na exe nie pomogła :(

Pytanie trochę nie z tej bajki, ale mnie ubawiło.
Zmiana rozrzeżenia to doprawdy przedni pomysł. W zamian za dobry dowcip
pomogę jeśli będę umiał. "Programy napisane w notatniku" o co ci chodzi ?
Podaj jakie mają rozrzeżenia czyli to co jest po kropce np. cośtam.xxx .
Awansem powiem, że w notatniku można pisać np. skrypty java, strony html i
wiele innych. Strony html uruchomisz w IE. Java skryptów nie uruchomisz ot
tak sobie. Jeśli nie są wbudowane w stronę, czyli uruchamiane z zewnątrz to
do sprawdzenia efektu potrzebujesz strony html która wywoła skrypt. Podaj
rozszeżenia to może będę mógł powiedzieć coś więcej.

Artur