Re: Ciagle zawieszanie ,nie mam dostepu doi internetu

Autor: Artur Malkiewicz (artur_malk_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 18 Dec 2001 - 20:30:21 MET

Uzytkownik "Amante" <mooney_at_boss.staszic.waw.pl> napisal w wiadomosci

> Pomozcie ,moj pecet jest podobno rozwalony chyba :-)
> Dopiero formatowalem dysk twardy i instalowalem od nowa system operacyjny
> ale ciagle sie zawiesza .
> A do program :internat :-) podobno jest do laczenia sie z internetem?
> (nie wiem ) ciagle sie zawiesza ... ale jesli mi sie uda polaczyc z
> internetem to i tak nie moge zadnej strony otwierac (nawet http://wp.pl)
> Widze cos takiego :
> Polaczeni o predkosci 16 800
> Otrzymano 1434 b
> Wysylano: 769 b
> nie wiem jak to jest pomozcie!

O ile nie masz skopanej instalacji systemu. Nie pokielbasiles nic w BIOSie.
Nie masz konfliktów sprzetowych i zainstalowales wlasciwe sterowniki modemu
to problem moze lezec w karcie Dial-Up. Usun modem i karte Dial-Up z
Menadzera urzadzen (domyslam sie po pytaniu, ze masz winde), zrestartuj
system i na nowo zainstaluj modem. Karta Dial-Up doda sie sama. Powinno byc
OK. Jesli nie to daj znac. Tylko nie wpadnij na pomysl by instalowac modem
na standardowych sterownikach z windy.

Artur