Re: dual pentium IV

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Tue 18 Dec 2001 - 17:10:21 MET

"Wojciech Giersz" <chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl> wrote:

> Jakby to ujac... testowanie Sandra nie wzbudza u mnie zbyt duzego
zaufania
> w stosunku do testujacego. Lub inaczej: fajnie, ze mialem racje
piszac, ze
> dual P3-933MHz bedzie szybszy od dwoch Athlonow 1.2GHz...

Gdzie Ty tam widzisz wynika Athlonów ???? Do testów Tyana Thunder K7
podałem inny link, z niego wynika coś wręcz przeciwnego. Zresztą,
porównaj:
http://www.2cpu.com/Hardware/tyan_le/index3.html
http://www.2cpu.com/Hardware/thunder_k7/cpu.html
... w szczególności polecam to:
http://www.2cpu.com/Hardware/thunder_k7/index5.html

Jeżeli chodzi o zastosowania serwerowe - poczekajmy, aż jakiś wielki
producent wykorzysta AMD 760 MP(X) w swoich serwerach. Na pewno to
potrwa trochę. Tu się z Tobą zgodzę, że wcześniej stawianie serwera na
AMD nie jest rekomendowane. Chyba , że ktoś lubi eksperymentować i sam
go sobie złoży. Wydajność serwera to nie tylko procesora (i tak bardzo
wysoka zreszą), zaś podsystem SCSI na szynie PCI 64bit/66 to bardzo miła
rzecz dla serwerka :))

Pozdr

B.