Re: Plyta dual pod Tualatiny

Autor: Artur Gawryszczak (gawrysz_at_camk.edu.pl.__!__)
Data: Tue 18 Dec 2001 - 16:35:34 MET

Bronek Kozicki wrote:

> niestety, ta płyta jest bez ISA. Pamiętaj, że sam fakt występowania
> takiego złącza na płycie (może być nieobsadzone) pogarsza osiągi
> całości. Dlatego trudno Ci będzie znaleźć ...

A jak nie ma złącza to uważasz, że szyny ISA też nie ma?

Dalej, trochę z ciekawości: A są pecetowe płyty bez _szyny_ ISA? (bez
_slotu_ są oczywiście)
Tylko niech się może ktoś "obcykany" wypowie, bo ja coś nie mam czasu
sprawdzać specyfikacji wszystkich współczesnych chipsetów na ile one
wciąż mają szynę ISA i co w nich z niej korzysta.

--
Pozdrówka,
        Artur Gawryszczak