Re: Nie odpowiadac!

Autor: Maciej \ (tp.sa_at_wp.pl)
Data: Tue 18 Dec 2001 - 16:21:06 MET

> cze, wam naprawde chodzi o glupia godzine ? moze sie nie znam bo jestem tu
> nowy, ale co to za problem z czasem ? inne OS'y maja z tym problem ???

FAQ sie klania, chodzi o to ze niekotre programy sortuje wyswietlane niusy
wedlug daty wyslania i taki post "z przyszlosci" widoczny jest przez pewien
okres czasu przed innymi i jest to dosc denerwujace gdy czytajac nowosci
widac ciagle najczesciej glupiego i bezsensownego posta

--
Maciej "yaq" tp.sa_at_wp.pl