Ati radeon 8500 rewelka

Autor: Dziad (marin_at_grandnet.pl)
Data: Tue 18 Dec 2001 - 16:13:44 MET

Ludzie! pisze tylko wstepnego posta...Otoz wreszcie po 3 tygodniach
oczekiwania na oryginalna karte Ati w wersji Radeon 8500
przyslali mi ja do domu i rozpoczalem ostre testy. Byla akurat 2 w nocy i
juz lekko przysypialem. Calkowity szok i przebudzenie nastapilo w momencie
kiedy zakonczyly sie testy na 3dmarku 2000 i 2001. Wyniki ktore ujrzalem
lekko mna wstrzasnely zwazywszy na fakt, ze wczesniej caly czas dzialalem na
kartach creativa (najpierw ge-force Anihilator Pro256, Potem ge-force GTS 2
Pro i krotko Ge-force 3 Ti 5000)
Po prostu zlecialem z krzesla jak zobaczylem w 3dMarku 2000 prawie 11000 a w
2001 lekko ponad 6000puktow
Oczywiscie wszystko mozliwe bylo dopiero po sciagnieciu swiezysz sterownikow
do Ati...jutro dopisze cos jeszcze...ogolnie rewelka...jak za niecale 1200,-
to totalna rewelka

pozdro
Dziad