Re: PIII 1,2 i 1,4?

Autor: SS (ssobie_at_poland.com)
Data: Tue 18 Dec 2001 - 15:53:06 MET

Użytkownik "bast3k" <caps3l_at_kki.net.pl> napisał w wiadomości
> czyzby? wydawalo by sie ze najnowsze pIII produkowane notabene w japonii w
> technologii 0,13 mikrona mozna podtaktowac do 2ghz:-)
> ale moze sie myle....
> p.s.
> a tak apropos amd. czy wy jestescie naprawde takie lamy, by rekomendowac
> kupno syfu? sugerujecie sie jakimis brukowcami albo benchmarkami
napisanymi
> przez niewiadomo kogo! czy ktos z was probowal dostac sie do rejestrow
amd?
> jesli tak (w co jednak watpie) to wiecie o czym mowie. ten procek nadaje
> [...]

Do rejestrow nie mam potrzeby sie dostawac - na szczescie :--->>>
Jestem zwyklym uzytkownikiem dla ktorego najbardziej liczy sie stosunek
cena/wydajnosc+jakosc i tyle ....
Jesli ty zajmujesz sie programowaniem to mozesz miec inne podejscie do
problemu.
Nie obraz sie ale skoro AMD rozni sie tak bardzo od Intela w dostepie do
rejestrow to zostaw te procesory w spokoju ... zajmij sie tym co znasz czyli
Intelami :---))))