Re: Laptop i gry

Autor: Darek (agap_at_optonline.net)
Data: Tue 18 Dec 2001 - 15:48:04 MET

On Tue, 18 Dec 2001 14:59:47 +0100, "Zbych"
<zbychszarek_at_poczta.onet.pl> wrote:

>Witam.
>Mam zamiar wymienić kompa i zastanawiam się czy nie kupić laptopa zamiast
>blaszaka. Tylko czy laptop nadaje się do gier (czy w ogóle da się grać?)
>Może ktoś zna jakieś ciekawe strony na ten temat.

grac sie da, szczegolnie na nowych laptopach ktore maja grafike 3D
laptopy sa bardziej nastawione na zastosowania biznesowe i z reguly
maja doskonale dopalacze do 2D
praktycznie nie ma laptopow z portem jaystick wiec bedziesz musial
kupic joystick usb lub port replicator
rozdzielczosc ekranu ma wplyw na to jak gry beda wygladac
przy nominalnym ustawieniu moga wygladac niezle, ale przy ustawieniu
na inna rozdzielczosc, garta graficzna przeskaluje obraz i moga one
wygladac niezbyt zadowalajaco