Odp: LiteOn CD-RW 16x i x24

Autor: Cooger (squadaq_at_box43.pl)
Data: Tue 18 Dec 2001 - 15:24:47 MET

> nagrywarce
>
> Dolaczam sie + rozszerzam na nagrywarke Lite-On x24 - w boxie za 498zl....
> to ponad 100 mniej niz rownorzedny Teac!
>
> Tylko wlasnie: jak sie sprawuja? czytalem recenzje na Tomie i cdrinfo ale
> chcialbym
> tez poznac Wasza opinie.

nie jestem userem ale serwisantem i ze swojej strony mogę powiedzieć że na
_razie_ zwrotów nie ma - sprzedaż od kilku miesięcy (3 ?), sprzedane
kilkadziesiąt sztuk 16x i ok. 10-20 24x
Z ciekawostek - wygląda na to że TDK 24x i Lite-On 24x to te same nagrywarki
(nie licząc panelu z przodu)

Pozdrawiam,

Cooger