Re: Czym sie rozni FC-PGA2 od FC-PGA?

Autor: Jano (psidorow_at_elka.pw.edu.pl)
Data: Tue 18 Dec 2001 - 14:57:59 MET

> na to ze to VIA a nie amd

tia.....A co mnie to obchodzi? Porownywalem ogolnie platformy na AMD i
intelu i wyszlo mi na to ,ze obydwie sa rownie nieprzyszlosciowe!Co chwile
obie firmy cos kombinuj ai po poll roku okazuje sie ze ,aby wsadzic nowszy
proc trzeba zmieniac plyte.

> hahah lamo ! bo abit zjebal konstrukcje i tyle ! zrobili plyte przed
> dostaniem oficjalnych specyfikacji od AMD !
> sam mam abita 1.0 - go.to/kt7faq - czasem dziala ale to tylko abita
wina.

No przepraszam Pana Fachowca ,ze zachowalem sie tak po lamersku.
Ale jeszcze raz : odpowiedz j.w.
Acha- czy tylko te plyty abita tak maja? Chyba nie baudzo...
I znow odpowiedz j.w.

> to kup sobie VIA CX procek

I wzajemnie- skoro juz sobie tak zle zyczymy;-)
A tak w ogole,to chodzilo mi zwyczajnie o odrobine obiektywizmu.Bez
przegiec ,ze Amd be,a intel cacy i na odwrot.Wiadomo,ze AMD sa zazwyczaj
wydajniejsze ,ale argument,ze plyty pod nie sa bardziej przyszlosciowe
zueplnie do mnie nie przemawia-patrz podane przyklady.

pozdr
Jano