Sterowniki pod XP ?

Autor: D.K. (amidar_at_poczta.fm)
Data: Tue 18 Dec 2001 - 14:54:48 MET

Cze !!!

Szukam driverow do "Direct Pad Pro" dla Win XP. Na necie dostepna jest
wersja 5.0 tylko pod W95/98. Moze ktos wie gdzie to mozna dorwac ?

I jeszcze jedno. Mam karte dzwiekowa XWave 5000 firmy labway. Jest to karta
oparta o chipset Yamaha-y. Jakis czas temu producent zrobil przekierowanie
downloadu driverow na serwer na tajwanie. Jednak tam nie ma driverow pod ta
karte. Czy ktos moze mi podpowiedziec gdzie moge dostac sterowniki do w/w
karty pod WinXP ?. Obecnie karta chodzi na sterownikach z Win2000 jednak nie
jest to najlepsze rozwiazanie (sa problemy) a sterowniki z windowsa sa nie
do przyjecia (win wylancza mi 2 wyjscia glosnikowe).

Ps. Bede wdzieczny za wszelkie sugestie :)