Re: jak zmienić LOGO

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Tue 18 Dec 2001 - 13:27:18 MET

Użytkownik iR <irnowak_at_obywatel.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9vn8bn$pae$1_at_news.tpi.pl...

> Użytkownik "drdee" <drdee_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> żółta
>
> http://bios.help.pl/logo.html

dodam tylko ze kiedyś z nudów sie bawiłem -

skończyło zię na przekładaniu "na gorąco" kości BIOS do innej płyty zeby ję
zaprogramować ...............

to nie znaczy ze nie jest to możliwe - pewnie coś przeoczyłem - pisze tylko
ze ryzyko jest ale nie ma rzeczy nie możliwych