SBLive! 5.1 i LiveWare 3.0 w Windows 2000

Autor: mrowl_at_poczta.onet.pl
Data: Tue 18 Dec 2001 - 13:00:39 MET

Hi,

Od niedawna jestem posiadaczem wyżej wymienionej karty, i już od samego
początku mam taki problem. Używam Windows 2000 i po zainstalowaniu LiveWare 3.0
dostarczonego z ww kartą nie mogę korzystać z części dostarczonego
oprogramowania, np. z PlayCenter, Surrond Mixer. Pojawia się błąd że aplikacja
wygenerowała błąd i zostanie zamknięta przez system. Nie wiem co mam z tym
fantem zrobić, podejrzewam że winna temu jest nieodpowiednie wersje bibliotek
MFC (kiedyś miełem przez kilka dni SBLive! Value i działał poprawnie tylko po
zainstalowaniu LiveWare 3.0 na wcześniejszą wersję (Win98)), czy ktoś wie jak
rozwiązać ten problem.

mr-owl