Re: Dzwiek w Divx i AC97 w ECS K7S5A

Autor: Rafal Markiewicz (rufik_at_elek.osemka.p.lodz.pl)
Data: Tue 18 Dec 2001 - 10:13:01 MET

On Sun, 16 Dec 2001 22:09:25 +0100, Dariusz <dariusj_at_poczta.onet.pl>
wrote:

>Dokladnie.
>Tez wstawilem stara karte dzwiekowa i dzwiek jak zyleta.
>Chyba procek nie wyrabia z obsluga tego kodeka, albo jest przydzielona
>stala szczelina czasowa na obsluge kodeka przez procka i gdy jest duza
>aplikacja to nie nadaza.
>
>AC97' fuj

Raczej jakies zaklocenia pracy kodeka, chyba zle jest umiejscowiony na
plycie, bo jak wlozysz karte graficzna AGP to kodek AC97 pracuje
dobrze (ja mam PCI). No i kupel rozwiazal to przeinstalowujac
sterowniki do niego. Ehhh jaja jak berety..:)
Rufik