ECS K7S5A i pamiec 133MHz

Autor: Darek Mróz (darekmroz_at_poczta.fm)
Data: Tue 18 Dec 2001 - 10:08:47 MET

Witam wszystkich!

Mam problem: plyta ECS wiesza sie przy ustawieniu czestotliwosci pamieci na
133MHz, choc pamieci sa 133.Przy ustawieniach szyny na 100 MHz wszystko
dziala, ale wtedy niestety zmniejszona jest rowniez czestotliwosc pracy CPU.
Nie jest to problem termiczny, bo procesor (Athlon XP 1,7)ma temp. ok.
50st.C. Proba aktualizacji biosa nie pomogla, rowniez testowanie innych
pamieci nie dalo rezultatu. Plyta obsluguje tez DDRy i z nimi dziala dobrze,
ale chcialbym aby dzialala z SDRAMami. Byc moze ktos z Was juz walczyl z tym
problemem i moze mi pomoc. Z gory dziekuje

Pozddrawiam
DarekMroz