Zwisy pewnego kompa :(

Autor: Kuba Skublicki (kubas_at_veracomp.pl)
Data: Tue 18 Dec 2001 - 09:41:27 MET

Yo.

Piszę z nadzieją że ktoś miał podobny problem ...
jak mi nie pomożecie, to wyrzucę tą kupę blachy i plastiku przez okno :(

Sprzęt :
Abit na VIA KT133A + RAID + Athlon TB 1.33 + 256 RAM (2x 64 mb 8ns, 1x128 7ns)
HDD Quantum UDMA33 , riva tnt 2 pro (jakiś oem)
oczywiście zasilacz 300W i jeszcze pare drobiazgów (CD, DVD, CDRW,karta
scsi,karta TV, sb live!)

Problemy :
komp się wiesza (a jakże :) - w taki sam sposób pod win9x i pod win2k - wszystko
zastyga - wystarczy chwycić okienko i zacząć nim energicznie machać po pulpicie
... lub otworzenie dużej ilości okienek, przeglądanie obrazków w acdsee, zabawa
z jasnością i kontrastem w photoshopie etc. czyli generalnie szybkie zmiany na
ekranie.

problem nie jest związany z przegrzewaniem proca - program wygrzewający działał
całą nockę i nic nie zwisło ... temp. ok
kartę graficzną mam już chyba czwartą - za każdym razem inny chipset
gry 3d chodzą ok !!! nic się nie wiesza ... 3d mark chodzi równiutko przez
24h/dobę ...

dziwne toto jest . system stawiany na nowo zachowuje się tak samo ...

jak ktoś wie o co w tym wszystkim chodzi, niech da znać na priva ...

pozdrowionka

Kubek