Re: Internet przez kablowke - opinie

Autor: Piotrwarez (piotrwarez_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 18 Dec 2001 - 09:03:39 MET

> Mam do grupowiczow male pytanko:
> Mam mozliwosc zalozenia w domku internetu
> za posrednictwem TV kablowej (ICP),
> czy warto inwestowac w taki rodzaj dostepu ?
> Jakie sa wady lub ograniczenia (jesli sa) takiego rozwiazania ?
>

> POZDRAWIAM
>
> ToMeK

Z UPC (chello) jestem bardzo zadowlony. Transfer sensowyny (nawet wiecej,
ale... koledzy tez kożystają :)) ) awarie sporadyczne. koszt
znośny/bardzo dobry (160/45 zł) w tym takze telewizja kablowa. Instalacja
była darmowa. Nieby nie dają stałego IP. W praktyce jednak dają, tylko
podobno sa czeepliwi, gdy sie z tej możliwoasci zbyt namiętnie korzysta.
W sumie - sprawa warta polecenia