Re: Help! Zwizy kompa!

Autor: Pjotr (pjotr_at_poland.com)
Data: Tue 18 Dec 2001 - 08:41:36 MET

Hello, "Kamil" <kulmaok_at_box43.gnet.pl>. YOU wrote:
> Cześć
>
> Czemu nie używasz oryginalnego dostarczonego
> razem z nagrywarką CREATE CD (Adapteca)
> - działa bezproblemowo i nie wiem czy jest gorsze
> od WinOnCD 3.8.

nagrywarke kupilem jako OEM...

> U mnie wszystko jest OK.
> Nawet przy takiej konfiguracji sprzętowej:
> - mainboard na chipsecie TX
> - AMD K5 PR100
> - 128 MB RAM
> (mój stareńki komp)
> wypala płyty z pełną prędkością
> (czasem tylko napełnienie bufora spada do 1%).

ja mam k6-2 350, 64 MB RAM, dysk 6.4 GB

> A i mała porada no.1:
> wrzuć tę nagrywareczkę na kanał Secondary IDE jako master
> (bez innych urządzeń na kanale),
> włącz DMA w menedżerze urządzeń
> i spróbuj jeszcze raz
> - jeżeli pomoże to może oznaczać, że gryzie się
> z urządzeniem, z którym współdzieli kanał.
>
> Mała porada no.2:
> postaraj się o najnowsze sterowniki ze strony
> producenta WinOnCD do twojego LG-ka
> (kiedyś było to: http://www.cequadrat.com
> a dzisiaj powinno być: http://www.roxio.com
> albo jakoś tak)

Dzieki za odzew, ale mam wszystko dokladnie tak jak opisales (z wyjatkiem
najnowszych sterownikow). Jest jednak problem: podobno po zainstalowaniu
najnowszych sterownikow traci sie mozliwosc kopiowania SafeDisc'a. I jeszcze
jedno: po zainstalowaniu WinOn'a wyskakuje okienko, w ktorym wybiera sie
odpowiednia biblioteke dll obslugujaca nagrywarke. Podany domyslnie plik
obsluguje wszystkie nagrywarki LG, z wyjatkiem 8160B. Moze w tym tkwi
problem?
Pozdr & CU
Pjotr
&&& pjotr_at_poland.com &&&