Czyżby rozwiązanie problemu?!

Autor: Boris (boris_g_at_hoga.pl)
Data: Tue 18 Dec 2001 - 07:27:43 MET

Powiem tak: u mnie chodził wczoraj ponad 20 godzin i ani jednego resetu.
Co zrobiłem:
Mam płytę na chipsecie VIA Apollo KT266 i bios AWARD'a.
W biosie w głównym menu jest opcja INTEGRATED PERIPHERALS i
kolejna opcja VIA OnChip IDE Device, w której kolejno pozmieniałem z AUTO
na:
Primary Master PIO było AUTO przestawiłem na Mode 0,
Primary Slave PIO było AUTO przestawiłem na Mode 1,
Secondary Master PIO było AUTO przestawiłem na Mode 2,
Secondary Slave PIO było AUTO przestawiłem na Mode 3.

Wyczytałem w instrukcji do płyty głównej (Soltek 75DRV), że ustawienia AUTO
dla niektórych rodzajów dysków podpiętych na taśmie IDE mogą powodować
niestabilne dziłanie systemu, co by się zgadzało.

Boris