Re: Stary tekst TAG

Autor: Marcin Szumilas (mszumi_at_kki.net.pl)
Data: Tue 18 Dec 2001 - 03:30:51 MET

Użytkownik "Hanka" <annah1_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam,
> mam bardzo stary tekst przygotowany w edytorze tekstów TAG. Wiem, że w
> starszych wersjach Worda była możliwość otwierania tych plików. Czy ktoś
> może mi pomóc? Może ktoś z was ma odpowiedni konwerter? Mogę podesłać
plik.
> Będę wdzięczna za info.

Może Cię interesuje cały TAG?
Mam na dyskietkach 5.25!

Szczerze mówiąc, to nie pamiętam Worda, który czytał Tag. Nawet dla Windows
3.1. Ale może się mylę, mój pierwszy Word to był chyba 4.0.
Kiedyś Taga czytał natomiast ChiWriter.

Więc jak się nic nie da zrobić, to zainstaluj TAGA. Długi ten tekst?
A może TAG miał opcję eksportu do czegoś normalnego?

Pozdrawiam,
Marcin S.