Re: dual pentium IV

Autor: Egghead (WYTNIJ.egghead_at_wp.pl)
Data: Tue 18 Dec 2001 - 00:37:13 MET

"Wojciech Giersz" <chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl> napisał:
l...
> Swietnie. Tylko zasadnicze pytanie: kupil gotowy serwer, czy zlozyl go
> sobie sam? Jesli kupil -- to w jakiej firmie? Bo tak jak sie przyjrzec
> ofertom najwiekszych dostawcow serwerow, to jakos zaden sie do Athlona
> (juz o dualu nie mowiac) nie przyznaje. IBM, Compaq, Dell, HP,
> Fujitsu-Siemens... cos przegapilem? Skoro nikt powazny nie stosuje
> Athlonow w swoich rozwiazaniach -- coz, ciagle Athlony w dualu pozostaje
> traktowac jako ciekawostke. A szkoda, bo sie to calkiem fajnie zapowiada

Tak a propos - duża hurtownia polska, AB SA. sprzedaje sporo Athlonów
(nie chwaląc się mam w tym swój udział). A w cenniku Athlona nie
uświadczysz.
W kategorii procesory masz wybór: Intel BOX albo Intel OEM. Po prostu mają
bezpośrednią umowę z Intelem na wyłączność. Jak któs chce kupić AMD musi
pytać u handlowca o cenę i dostępność. Nawet (a może zwłaszcza) na ich
www nie ma śladu po AMD. Może na zachodzie jest podobnie. Intel rządzi!
Pozdrawiam
Egghead