GeForce2 Ti i sterowniki

Autor: Grechu (grechu_at_poczta.fm)
Data: Mon 17 Dec 2001 - 21:45:24 MET

Zamienłem savage4 na ww.
Zainstalowałem sterowniki 23.11,nie wiem dlaczego pewnie z ciekawości
zmieniłem na dołączone do karty Prolink 21.83 i teraz jeśli chcę wrócić do
najnowszych po uruchomieniu na monitorze robi się coś w rodzaju stop klatki.
Przy savage4 był taki programik remover.exe który usuwał wszystkie wpisy
związane z tą kartą,czy nvidii też jest coś takiego bo chyba w tym tkwii
problem.

Nie wiem dlaczego ale w Sandrze nie mogę sprawdzić tej karty,robi się
zwis,może zbyt stara wersja tego programu?

P.S. Na niektórych typach czcionek robi się coś takiego że 1,2 piksele z
niektórych literek są przesunięte w prawo,po zaznaczeniu danego wyrazu
wszystko wraca do normy(nie wiem czy dobrae to opisałem)

Dzięki za odpowiedź.