Re: Jaka tania karta dźwiękowa?

Autor: trzmiel (ach_at_skrzynka.pl)
Data: Mon 17 Dec 2001 - 21:21:53 MET

Użytkownik "Marceli" <lenartus_at_tlen.pl> napisał w wiadomości
> Mam pytanko o dobrą ,tanią k.dźwiękową bo ta na moim ecsk7s5a to się
> nadaje.........W ostatnim chipie był test kart i wygrała w Econo karta
A-Max
> Fortemedia SP-804,może ktoś ma ten sprzecik,jakieś opinie mile
widziane.Może
> jakieś sugestie odnośnie wyboru?Zgóry dziekuję

a jaka to dla Ciebie "tania" karta ? juz od dawna nie kupuje tego marnego
pisma i nie mam tabelki z cenami gdzie jest ta fortemedia ;-)
wg mnie tania i dobra karta to SB Live 5.1 za okolo 170 PLN a droga to np.
SB Audigy platinum za ok. 1000 PLN nie wspomne o jakis turtle beach fiji ;-)

pzdr.
trzmiel