Re: Jaka nagrywarka do 400,-

Autor: Hawlik (hawlik_at_o2.pl)
Data: Mon 17 Dec 2001 - 21:07:07 MET

Uzytkownik "BsP[TOYA]" <bsp_at_irc.pl> napisal w wiadomosci >

> Nie slyszalem za duzo o NEC'u, ale pozostalych nie polecam.
> BTW: Sugerowalbym Ci Teac'a (szybkosc dostosuj do ceny). Z tego
> segmentu cenowego, sa naprawde najlepsze. Sam mam juz prawie rok i
> jestem baaaaardzo zadowolny :)))

a ja polecam LG!
nie myl tej nagrywarki z cd-romem lg.... to zupelnie innej klasy sprzet!
naprawde jest kozak (za ta kase!) mam i ta 8 (chodzi ju rok wypalilem z
1000plyt) jest bez zastrzezen, i nowa 16.... no i z obi jestem b.
zadowolony!

Pozdro