Re: hp930 - skala szarosci w trikolorze

Autor: PeJot (kpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Mon 17 Dec 2001 - 21:02:59 MET

Użytkownik mosciak <mosciak_at_inetia.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:16567-1008438944_at_as1-187.leczna.dialup.inetia.pl...
[...]
> nie musi - mozna to traktowac jako % czarnego i tylko czarnego... dawniej
> drukarki mialy odp opce (dzialajace) i tak przestawialy dryk szarosci

Konkretnie mógłbyś podać model drukarki?

Imho tylko teoretycznie. Niestety nie wiem czy przy technologii buble-jet jaką
stosują HP DeskJet jest coś takiego wogóle możliwe (jeszcze 600c
mieszały kolory albo przy przełączeniu na b&w był dithering).
Góra kilka odcieni jest możliowe do zrobienia w ten sposób na DJ.

Ktoś kto ma Epsona mógłby napisać jak to jest przy technologii piezo-elektrycznej.

PeJot