Re: Plyta dual pod Tualatiny

Autor: PeJot (kpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Mon 17 Dec 2001 - 21:03:07 MET

Użytkownik Jano <psidorow_at_elka.pw.edu.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:9vh3to$i28$1_at_julia.coi.pw.edu.pl...
> Witam
> Czy istnieje takowa,w rozsadnej cenie?
> I jeszcze jest jeden wazny wymog-powinna miec przynajmniej jeden slot ISA
> Zna ktos taka?

Niestety w rozsądnej cenie ciężko Ci będzie znaleźć (nie wiem czy pojawił się
chipset Via 694T w wersji dla dual (DP) ale za to jest już chyba
Via Apollo Pro266TDP dla pamięci DDR )
Ostatnio potaniały P3 1.26Ghz "Tualain" -1400zł ale jedyna płyta dual
na rynku Intel ServerBoard SCB2 (na najnowszszym chipsecie ServerWorks)
kosztuje około 3000zł / 3300zł (+ kontroler SCSI Ultra160)

Więcej info powinno być w katalogu Komputronika.

PeJot