Re: OEM + ORB czy BOX :) ?

Autor: Wojtek Wojtiki (wojtiki_at_space.pl)
Data: Mon 17 Dec 2001 - 19:37:15 MET

> testowalem u siebie wiatraki boxowy o GO na c1200_at_1500 z podniesionym
> napieciem i w przypadku GO temp. byla nizsza o ok 2 st. przy sredniej
> temperaturze procesora w granicach 52 - 56 st.
> miorac wiec pod uwage ceny polecam boxowy tyle, ze nie wiem czy taki sam
> wiatrak jest przy c900 co przy c1200
>
> pozdrawiam
> Artur

dzieki wszystkim za pomoc skonczylo sie na tym ze na napieciu 1.7 V
stabilnie pracuje jako 900_at_1100 ( GO , Abit Be-6-2 )
kupilem BOXa bo roznica w cenie byla ledwie 8 zl , co ciekawe firmowej
chlodziarki nie udalo mi sie zalozyc na przejsciowke
MSI -SLOT1>FCPPGa, albo nie mam pary w lapach albo cos tu jest nie
wymiarowe :P
Tak czy siak z zakupu jestem zadowolony , starego 533_at_800 sprzedam podobnie
wentylatorek z Boxa ;)

Pozdrawiam Wojtek .