TUSL2-C i modem na com1

Autor: Szymon (szym0n_at_webmedia.pl)
Data: Mon 17 Dec 2001 - 18:55:43 MET

na mojej płycie nie działał modem z portami com1/com2 (ani Win2k ani 98 ani
Linux) - poszedłem do serwisu, po tygodniu stwierdzili, że im też nie
działa, tak na mojej płycie jak i na innej płycie którą sprawdzali.
I teraz pytanie - czy to tylko te dwie płyty czy może ktoś też zauważył
takie coś na TUSL2-C ?

Mysz na COM1 podobno działała - tylko modem nie - mój stary Zoltrix 33600
zewnętrzny i serwisowy Zoltrix Rainbow Plus...
Może to tylko problem z Zoltrixami ? Albo z Zoltrixami i TUSLem?

Czy ktoś spotkał się z takim problemem?

pozdrawiam
Szymon