Kabel S-Video

Autor: Korvin (korvin_at_go2.pl)
Data: Mon 17 Dec 2001 - 17:11:14 MET

Witam wszystkich.
Chcę zrobić sobie długi kabel S-Video (10 m)
do połączenia komputera z telewizorem. Mam
w związku z tym kilka pytań.

1) Czy warto? Dotychczas używam dobrego kabla z sygnałem
composite i efekt jest w zasadzie przyzwoity. Będzie widać różnicę?
Telewizor
mam porządny (100Hz) i kartę grafiki też. Proszę o odpowiedź
tych, którzy znają sprawę z własnego doświadczenia.
2) Jaki kabel do tego kupić? Z tego co się orientuję to mają być
dwie żyły. A ekran wspólny? osobny?
3) Gdzie w sieci znaleźć link jak przylutować wtyczki?

Podrawiam serdecznie,
K.