Re: Najciszszy dysk... pilnie!

Autor: O'grabek (punktag_at_nasze.pl)
Data: Mon 17 Dec 2001 - 16:11:35 MET

Użytkownik <danykiller_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> barakuda cicha??????? ocipiałeś ;] ja mam Barakude II 30GB i jęczy jak
najęta ;]

Ty zanim zaczniesz innych obrażać sprawdx czy sam nie ocipiałeś!!! :-///
II miała ten problem, bo była inaczej łozyskowana, ale juz III jest cicha w
swej klasie dysków, a IV prawie nie słychać w zamkniętej obudowie kompa.
Chyba że masz rozlatana blachę za najtansze pieniądze z możliwych stojących
na półce. I ocipiałbys jakie to ciche ustrojstwo, bo ma łozyska na oliwie.
Ale ma inne problemy, o których w innym, parę postów wyzej, wątku własnie na
ten temat.
Mimo problemów 40 GB Baracud polecam te dyski. Bo jak wynika z postów
kolegów np. 60 GB nie stwarzają takich kłopotów.

Pozdrawiam
Andzrej