Odp: Dysk ktory najtrwalszy

Autor: JaceK (pcjack_at_polbox.com)
Data: Mon 17 Dec 2001 - 15:30:27 MET

Użytkownik RavN <rafalnies_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9vkfs6$jbn$1_at_news.tpi.pl...
> Ktory dysk najbardziej oplaca sie kupic?
> tzn. ktory jest "trwalszy" IBM czy jakis inny np. Samsung
>
> --
> --|>RavN<|--
> **[ If you see the flash. ]**
> **[ It's already too late. ]**

A wiesz, jak się kurier obchodzi z paczkami? Siup do tira i sru na
zakręcie...A potem badziki, stuki itp...W tym cały ból...Najlepszy jest z
dużej, solidnej firmy- myślę o dystrybutorach, wtedy do twojego sprzedawcy
dojdzie w miarę bez kolizji- i będzie długo pracował...Jeśli nie będziesz
nim za bardzo szarpał- kieszeń, temperatura, wstrząsy itp. IBM raczej nie,
weź pod uwagę, że IBM nie sprzedaje dysków w detalu, tylko dla tzw.
odbiorców oem, czyli nie kupisz oficjalnymi kanałami. Dochodzi do sytuacji
niekiedy dziwnych- model DTLA z napisem...NEC. Polecam Maxtor- zapomniana
już nieco marka, po przejęciu Quantum całkiem fajnie wygląda (dla
przypomnienia- Quantum robił dyski z opinią najmniej awaryjnych, ale nieco
powolnych). Zwłaszcza nowa seria ATA133- szybkie, ciche. Warto pomyśleć.

JaceK