Re: Nowy wirus pocztowy/ mIRC i www - GOKAR

Autor: Tomek Jasinski (tom_jas_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 17 Dec 2001 - 15:20:55 MET

On Mon, 17 Dec 2001 08:35:28 +0100, Wojciech Giersz
<chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl> wrote:

>Pod warunkiem, ze ktos nie znajdzie dziury umozliwiajacej infekcje pomimo
>wylaczonego podgladu. A to predzej, czy pozniej nastapi (jesli juz nie
>nastapilo).

Ja dodam od siebie, że dziury w wiadomym programie były przyczyną strat
finansowych liczonych w miliardy $, jak widzę nastawienie posiadaczy
wiadomego programu to wiem, że pewnie jeszcze wiele przed nami ...

--
Why is it that nobody remembers the name of Johann Gambolputty de von
Ausfern-schplenden-schlitter-crasscrenbon-fried-digger-dingle-dangle-