Re: Odtwarzanie p³yt DVD

Autor: Darek (agap_at_optonline.net)
Data: Mon 17 Dec 2001 - 15:29:53 MET

On Mon, 17 Dec 2001 11:05:37 +0100, "amarc" <amarc_at_pg.gda.pl> wrote:

>Mam kompa z DVD-ROM i GF2-TVout, W98SE.
>Jaki program jest potrzebny (a mo¿e ju¿ jest w W98SE ?),
>aby mo¿na by³o odtwarzaæ "zwyk³e" p³yty filmowe DVD ?
>Chcê zasiêgn±æ jêzyka i przygotowaæ siê do sprawy
>przed wypo¿yczaniem filmów z wypo¿yczalni...

progsy jak powyzej o ile bedziesz odtwarzal filmy regionu 2
jezeli planujesz odtwarzac filmy prosto ze stanow (region1) to badz
ostrozny - niektore napedy (90% nowych napedow) pozwala na zmiane
regionu tylko 4-5 razy i blokuje sie na ostatnim regionie
poszukaj w sieci moze znajdziesz "poprawiony" firmware do swojego
napedu aby zrobic jego "region free"
ps niektore odtwarzacze programowe tez maja blokade regionu i bedziesz
musial poszukac "latek" poprawiajacych ta niedogodnosc