ABIT BH6..........

Autor: Klakier (mwsoft_at_satkabel.com.pl)
Data: Mon 17 Dec 2001 - 15:00:26 MET

hmmm mam troche głupie pytanie...
jak zmusić tą płytkę do samoczynnego uruchamiania po podaniu napięcia na
zasilacz? bo mam cały komp na listwie i nie chce mi się ciągle nurkowac pod
biurko do wyłącznika :))
oczywiście kombinowałem z różnymi opcjami w BIOSie ale nic z tego...
na BE6 II u kolegi nie ma problemu, a ja jestem w kropce :))
a poza tym co to jest "Cycle duty" w opcjach zasilania? do czego się odnoszą
te procenty?
i czy BH6 obsługuje czujnik temp w procesorze?

Michał Wysocki alias Klakier
mwsoft_at_satkabel.com.pl
GG#: 73657      GSM: 600 812 209