Re: Do Specjalisty znającego silnik krokowy w CD

Autor: Dariusz (dariusj_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 17 Dec 2001 - 14:43:17 MET

darbakan_at_poczta.onet.pl wrote:

> player.

> W tym właśnie sęk. Muszę fizycznie podłączyć napęd do playera, aby dowiedzieć
> się czy współpracuje czy nie. Innej możliwości nie mam.
> Aukcja Allego jest dla mnie Pip-Show-em

Nie rozumiem.
Przeciez w serwisach playerow dokladnie wiedza jaki typ CD mozna
podmienic i bedzie rozpoznany.

Przeciez ten > 32 tez nie wiesz czy bedzie rozpoznany.
Zatem ten sam problem.
A gdy masz > 32 ktory jest rozpoznany to bierzesz ten sam typ ale
wolniejszy.
Moze czegos nie rozumiem, ale gdzie tu jest jakis problem czy trudnosc.

Idziesz do duzego serwisu pecetow ze swoim playerem, wyprowadzasz zlacze
cd z playera na zewnatrz i podlaczasz 50 uzywanych CD x 16, ktore
zalegaja szuflady . Wybierasz ten wlasciwy, placisz 30-50 zl
i wracasz zadowolony do domu ;)

Ja bym tak zrobil.

Pomyslnosci.
Jacek