Re: ktory zestaw 4+1 wybrac dla brata?

Autor: ToMeK (topiech_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 17 Dec 2001 - 13:40:48 MET

> Chce kupic bratu na gwiazdke zestaw glosników do kompa... Poradzicie który
> wybrac? Mam na oku zestaw Creative FPS-1600, FPS-1000, a moze jakis inny
> poszukac? Chcialbym aby zestaw pasowal do jego karty - ma SB live! VE -
> pierwszy okrojony Live jaki wyszedł - obsluguje surround, wiec zestawu 5.1
> nie oplaca sie kupowac....
>
> z góry dzieki za pomoc
>
> slejo

Witam!!

Ja mam w domku zestaw SIEMENS'a
SoundBird Cinema 3D II (5+1) + sb live.
zestaw ten ma wbudowany dekoder
dolby pro-logic (wiec wystarcza zwykla karta
z 1 wyjsciem).
W komplecie jest pilot bezprzewodowy
i panel do komputera.

Chodzi toto bardzo fajnie (2000 W PMPO)
filmy z divX odgrywa bardzo fajnie, gierki tez,
jedyna wada to brak wyjscia na sluchawki
i taka sobie cena (ok. 700 pln).

                            Pozdrawiam
                                ToMeK