Re: Do znawcow Divixa

Autor: tzd (tzd_at_interia.pl)
Data: Mon 17 Dec 2001 - 13:27:09 MET

Użytkownik "falcon" <falcon_at_icpnet.pl> napisał w wiadomości
> To ciekawe jak mi wytlumaczysz fakt ze dwa kompy o tej samej konfiguracji
> (no prawie bo AMD 333 a Cel 300 ale podkrecony do 333) tyle samo RAM (do
Cel
> wlozylem nawet 256) i AMD chodzi plynnie z plyty a Cel haczy nawet z HDD.

Zle mowisz porownujac konfiguracje , ze niby taka sama, a co z plyta glowa?
to bardzo istotny element zestawu moze pod celeronem miales beznadziejna a
pod amd jakas firmowa z dobrymi parametrami.

Poza tym - jakie dyski w obu kompach? to tez ma duze znaczenie.
Ustawienia DMA i inne ustawienia w biosie?
A rozdzielczosci ekranu? karty graficzne? tez ma znaczenie.

> Wiem ze kazdy chwali swoje ale w tym przypadku oba kompy sa moje i uwazam
> ze AMD robi lepsze procesory.

A ja mam AMD , i wcale swojego nie chwale wiec jakos latwo zbijam Twoja
teze.
W dobie k6-2 i celeronow , intel wypadal znacznie lepiej.

Moze twoj przypadek to tylko wyjatek, ale zawsze potwierdzajacy powyzsza
regule,

Pozdrawiam
T.