Re: Nowy wirus pocztowy/ mIRC i www - GOKAR

Autor: Paweł Pluta (hal9000_at_box43.gnet.pl)
Data: Mon 17 Dec 2001 - 12:46:44 MET

On Mon, 17 Dec 2001 12:24:04 +0100, Pawel Kierski
<pkierski_at_mks.com.pl> wrote:
>Użytkownik Paweł Pluta <hal9000_at_box43.gnet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:slrna1rlea.knh.hal9000_at_aranka.hsg...

> Rozróżnijmy dwie rzeczy: luserów, którym nawet Bat nie pomoże
>(bo i tak odpalą załącznik) od świadomych użytkowników Outlook'ów.
>Też używam tego wynalazku, ale świadomy jego błędów wiem, przed
>czym i jak się chronić. Równie dobrze można by powiedzieć, że
>kierowcy jakiejś marki samochodu są kiepscy...

Oczywiście, jak łata, to dobrze i nie o takich mi chodziło. Niestety
wypowiedź mojego przedpiscy była bliższa stwierdzeniu "co tam łaty,
mnie się nie zdarzy" niż "ja mam załatanego, a funkcjonalności Bata nie
potrzebuję". A przynajmniej tak ją napisał.

                Paweł Pluta

--
- Is life always like this or only when you're a child?
- Always like this.