problem z CD-ROM

Autor: press (press_at_go2.pl)
Data: Mon 17 Dec 2001 - 11:59:28 MET

Mam następujący problem:
Gdy podłączałam do komputera dwa dyski: Segeate i WD oraz i CD-ROM (CTX) i
nagrywarkę (Yamaha) - CD-ROM nie chciał mi czytać płyt. Komputer się
zawieszał, lapka cd-romu migała i nic nie chciał czytać. Gdy odłączało się
chociaż albo WD albo nagrywarkę - CD-ROM pracował bardzo dobrze. Tym razem
mam podłączony tylko dysk Segeate i CD-ROM (na oddzielnych taśmach) i
niestety problem jest podobny jak przy podłączeniu czterech urządzeń. CD-ROM
testowałam na innym komputerze i jest wszystko o.k., tylko u mnie coś nie
działa tak jak powinien... Co może być tego przyczyną?

Pozdrawiam,
press