Re: Do znawcow Divixa

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Mon 17 Dec 2001 - 07:57:25 MET

Użytkownik falcon <falcon_at_icpnet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9vjg92$k37$1_at_onyx.icpnet.pl...
> na maxa mozna 333 i tak tez zrobilem i nic nie pomaga. Moze to wina ME on
> jest taki pamieciozerny. A moze to miec cos wspolnego z DirectX ?

generalnie to rzeczywiście na tym sprzęcie Me wywalił bym w diabły ( i
wogóle ME wywalił bym w diabły)

ale nie napisałeś co za płyta ????

bo sklądałem kumplowi Celek 333 + Abit BE6 (Intel BX) i nie narzeka
a inny kumpel ma Cel400 ale na jakimś VIA starym (AT/ATX - nawet nie weim co
za chip) i nędza straszna

w tym przypadku ważna jest róniez wydajność płyty (oczywiście lepszy procek
załatwił by sprawę)