Re: Znajoma zamowila kompa w sklepie z SoundBlaster a oni policzyli ale nie wlozyli - co im zrobic ?

Autor: GoTaR (gotar_at_priv.onet.pl)
Data: Mon 17 Dec 2001 - 02:49:55 MET

Dariusz <dariusj_at_poczta.onet.pl> skribis:

> Kabelek mozesz sobie wpiac w .......

Coś ci jeszcze nie pasi? Chyba widać, gdzie wpinasz głośniki/wzmacniacz
- czy do karty czy do dziury wychodzącej z płyty.

> Co masz na mysli ?

Zadośćuczynienie to coś więcej. Na przykład za straty moralne, zawodowe
- mogła potrzebować dźwięku przecież, a oni próbowali oszukać etc. W
każdym razie gdyby chcieli teraz wmontować tę kartę to ja bym tak bez
niczego nie dał - wyciągnąć jeszcze trochę kasy od sq*.

> Ma im piana pojawic sie na pysku ;)

Tak - bo jak wiadomo sprawy po sądach ciągną się latami. Dlatego trzeba
straszyć, ale dobrze. Tak, żeby bez tego dali.

--
GoTaR <gotar_at_priv0.onet.pl>		USA sux