Re: dziwne zachowanie plyty glownej

Autor: Bender (bender_at_irc.pl)
Data: Sun 16 Dec 2001 - 23:25:18 MET

Użytkownik ". : : Krzysztof : : ." <krionix_at_wp.pl> napisał w
wiadomości news:9vi6iv$4l$1_at_news.tpi.pl...
> to niech sie nie mami bo to bzdura - nic mu to nie da i szkoda
czasu. a kasa
> sie znajdzie, styknie odmowic sobie slodyczy, petow itp. celek +
plyta z 2
> reki to nie majtek.

No wiesz, moze i nie majatek, ale dla przecietnego nastolatka od tak
skolowac min 300 zeta na plyte, procka, obudowe ATX i inne pierdoly
to juz nie lada sztuka. A podkrecic starego procka to co prawda
nieznaczny, ale jednak _darmowy_ wzrost predkosci. A poza tym
ta "strata czasu" to dla mnie calkiem ciekawe zajecie.

pozdrowienia

--
 bender_at_irc.pl