Re: start z klawiatury

Autor: Slawek (slwkk_at_poczta.fm)
Data: Sun 16 Dec 2001 - 23:30:45 MET

Ehh, a moze wiece jak to jest z plyta Asus P2l97 kiedys czytalem w starym
chipie w tescie plyt glownych, ze moja plyta ma mozliwosc uruchamiania kompa
przez klawiature, zaktualizowalem bios pojawila sie odpowiednia opcja.
Pozniej sciagnelem manuala w celu szybkiego zlokalizowania zworki na plycie,
a tu sie okazuje, ze zworki niema w tym miejscu gdzie w manualu jest
narysowana ! Wogole przepatrzylem cala plyte i nie znalazlem :-( Napewno
sciagnalem dobrego manuala i napewno mam plyte Asus P2L97 :-) Jakies
sugestie ?

pozdr. Slawek