Re: dual pentium IV

Autor: Piotr Nowak (piotrus_at_pocztal.com)
Data: Sun 16 Dec 2001 - 23:13:20 MET

> o, w końcu poszło Ci na dwóch XP ? :)) Wydaje mi się że Athlon MP
> jeszcze bardziej by wymiatał. Do swojej płyty na razie wstawię skromnego
> Duronka, a za kilka miesięcy - gdy procesorki jeszcze stanieją :) -
> zamierzam sprowadzić dwa Athlonki MP i jeszcze kilaset MB REG DDR :)

Ano poszlo :) jak na razie jeszcze testuje i obczajam. Raz mi sie zwiesil...
A w w2k aplikacje czesto sie zamykaja bez powodu i bez zadnych bledow. po
prostu znikaja ;)
W biosie zadnych ustawien praktycznie. Jak na razie jade na 256 unregistered
DDR to moze dlatego takie szopki, ale niedlugo zmienie na reg to zobacze co
i jak.

Piotr