Re: ZASILACZ!!!!

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Sun 16 Dec 2001 - 22:38:21 MET

"MIR" <mir_at_ds13.agh.edu.pl> wrote in message

> rysuje w Catii i potrzebny mi dobry procesor co dobrze sobie radzi w
> grafice...bo co Athlona to sa same zle opinie ludzi ktorzy pracuja pod
> CAD'em w zaawansowanym stopniu....

Nie wiem jak to tam jest, zle opinie to dokladnie czego dotyczyly?
Pytalem sie do czego Ci komputer ma sluzyc, bo byly juz tu takie
przypadki kiedy ludzie chcieli kupowac P4 do grania i offica :-)
Konfiguracja napewno bedzie bardzo szybka tylko i strasznie droga, a
jesli chodzi o P4 na s423 to minus tego taki, ze o jakims upgradzie
mozna w sumie zapomniec.

-------
Krzysiek >>> mailto:silverman_at_go2.pl
!!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!!