Re: Jakakolwiek HP

Autor: robert slawinski (not.given_at_because.of.spam)
Data: Mon 17 Dec 2001 - 01:03:09 MET

On Sun, 16 Dec 2001 09:31:13 +0100, "Andrzej J. Turowicz"
<at_at_buchalter.com.pl> wrote:

>Jak nie wiesz jaki kupi? szampan na Sylwestra to kup
>prawdziwy ruski. Nie b?dziesz narzeka?.

ruski szampan nadaje sie na przegryzienie po okropnym filmie.

>Jak nie wiesz jak? kupi? drukark? to kup prawdziw? HP

powiedz mi cos jeszcze. to ostatnia drukarka jaka bym kupil do domu.
no chyba ze drogie sieciowe zabawki po kilka K. te fakt, sa nie do zaj

>Kamera Sony,

i w dwa tygodnie po skonczeniu gwaranji pad na plecy. jak wiekszosc
produktow sony.

> magnetofon Technics,

a co to magnetofon?

> video i telewizor Panasonic,

rzecz gustu i wymagan. ale tu sie nie czepiam. sam mam to i to i od
czasu do czasu narzekam, ale przez wiekszosc czasu sluza dobrze.

>baba blondynka niebieskie oczy, golarka Philips,

zeby babe ogolic?

>Takie wybory by? moze nie s? dla specjalistów ale uzytkownika takiego jak ty
>czy ja
>zadowol? w zupe?no?ci.

nie sadze, zeby to byla najlepiej przemyslana lista rzyczen
gwiazdkowych.

>Mo?e za wyjatkiem baby, gdzie te niebiesdkie powinny by? jeszcze du?e.
>Czyli jak mawiali kiedy?, aby mia?a czym odetchn?? i na czym u?i???

o tak. to na pewno i zeby sie nie psula. <rs>