Re: NEC1530V vs SAMTRON 51S

Autor: Krzysiek Wojdon (voidon_at_poczta.fm)
Data: Sun 16 Dec 2001 - 20:32:44 MET

<mpr_at_box43.pl> napisawszy:

>Interesuje mnie Wasza opinia o owych monitorkach...

Mnie by tez interesowala, bo chce sobie sprawic jeden
z wymienionych. :-) Z obserwacji wynika, ze NEC to lepsza
firma, a Samtron ma lepsze parametry
(kontrast/jasnosc/czas reakcji). Widzialem oba displaye i oba
bardzo mi sie podobaly. Z serwisu dowiedzialem sie, ze w przypadku
Samtrona podstawa do naprawy gwarancyjnej jest 5 kompletnie
martwych pikseli, albo 8 czesciowo uszkodzonych. Pytanie:
jak jest w NEC'u? Aha, gwarancja jest 3 letnia w obu przypadkach.

Czekam niecierpliwie na dalsze posty w tym watku.

Pozdrowienia,
Krzysiek Wojdon

Wroclaw