Re: DVD a TV - co kupic?

Autor: BsP[TOYA] (bsp_at_irc.pl)
Data: Sun 16 Dec 2001 - 19:11:46 MET

>Sprzet: Celeron 400A, 96MB Ram, plyta Epox EP-BX3, twardy Seagate 8,4GB,
>dzwiek Yamaha, grafika Riva TNT2 64M.
>Komp sluzy mu wylacznie do gier. Planowane najblizsze zakupy: mocniejszy
>procesor, tzn. max PIII 500 bo ta plyta tylko do tej wielkosci obsluguje,
>oraz 128MB Ram.
>Na zmiane samej plyty na razie brak kumplowi gotowki:(

Jezeli glownie gra, ja wsadzilbym tutaj jakiegos G-forca z wyjsciem
TV. Sa duzo szybsze niz rivy. Moze kupic po prostu G-forca 1, ale
jezeli ma wiecej kasy to G-forece 2, bedzie jeszcze lepszy :)
Upiecze dwie pieczenie na jednym ogniu. Moim zdaniem w przyszlosci, w
pierwszej kolejnosci, powinnien kupic 256 ramu (nie 128 - porownaj
ceny!) i wlasnie zmienic grafike. proc nie jest taki wazny.

>Mozesz cos teraz zaproponowac? W rachube wchodzi raczej zakup samej karty
>telewizyjnej, bo to wyjdzie taniej.

No ja bym jednak obstawial przy zakupie jakijs lepszej grafiki razem z
wyjsciem TV. To naprawde nie bedzie duzo drozej :)