Re: 512MB RAMU-problem!!

Autor: AnTyCh (antychryst_at_poland.com)
Data: Sun 16 Dec 2001 - 18:06:27 MET

> pamieci powyzej 256 MB
> (normalnych czyli Photoshop
>
> No ja mam win me 320 ramu i walsnie tak jakos nie bardzo.
> wczesniej mialem 128 i myslalem ze dosc duzo przyspieszy a tu nic (no moze
> troche)

Wez pod uwage ze dolozenie pamieci nie powoduje wzrostu fps,
za to odpowiada procek i grafa. Wieksza ilosc pamieci spowoduje
ze gra nie bedzie rwala gdy cos jest doczytywane ze swapa,
szybciej beda sie ladowaly mapy, savy itp.
Po prostu wiecej rzeczy bedzie przechowywane w szybkiej pamieci
zamiast na dysku twardym.

--
Karol,   ICQ# 75033121  irc #utpl #prgk
"The Shit has hit The Fan"  - Mr. Beefy